En dag får mamma rätt..

Jahopp.. då har man blivit tvingad att radda några rader i bloggen under pistolhot! *hehe* Nån som känner sig träffad? ;-)

Har inte skrivit både pga tidbrist och olust att berätta något för nån. Igår var jag så arg och less att jag bara hade fått fram massa fula ohyfsade ord om jag skulle skrivit av mig. Besparar er dem.. Ilskan kom av skolan, vilket det gör allt som oftast!
Så tröttsamma, fega och otroligt falska människor det finns.. det är något som jag måste lära mig att stänga av.

Jag som vuxit upp med tjat och gnat om att man ska vara ärlig och att inte vara någon annan än sig själv, vilken jävla miss!! Vinner man i längden då?.. Jag har ännu inte fått nån "credit" för det, ah, kanske inte så att jag vill ha nån jävla belöning eller så men iaf att man kan känna sig nöjd över att man var den som klarade sig längst med att vara en rak människa. Skit samma, jävla bull skola!! Längtar tills den e över.. Längtar efter att få jobba, hur otroligt det än låter! =) En sak vet jag.. Jag tror på min mamma mer än någon annan, säger hon att ärlighet varar längst så ÄR det så! Beundrar min mamma.. hon har styrka som ingen annan.. *älskar dig*

Ikväll e det TV-kväll! Efterlyst och jakten på mördare. Finfint..

Hili o Mia, here U got it! *puss på er*

Nu ska jag dyka ner i soffan till mina pojkar, ha de!

p.s. Jag vinner i längden, that`s it!! d.s.

image45

Kommentarer
Postat av: Lilla_Fröken

du, du får massa credit från mig för att du är ärlig och står på dig!

2007-04-26 @ 19:27:31
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Mia F

Helt underbart med människor som står på sig. Känner precis som du, så effekten av det är att man många gånger håller käft för det finns så många andra som hela tiden måste låta munnen glappa.Dessutom har du rätt i att man kommer längst genom att vara sig själv, men i vissa miljöer kan man inte det iallafall inte jag och skolan är en sådan plats. Don`t change yourself....

2007-04-26 @ 19:37:23
Postat av: Linda Hili

Hej lilla vaniljbullen =)

Jag är såååååå lättad att du börjat skriva blogg igen...

Bara bi ihop så ska vi nog alla reda denna sista stunden =)

Puss och kram lilla grynet

2007-04-26 @ 20:50:45
Postat av: Linda Hili

Asså... under natten har jag tänkt och tänkt...
Dem som hotat dig med pistol, vet inte dem om att det är olagligt?????

2007-04-27 @ 06:58:35
Postat av: Mia F

Asså... under natten har jag tänkt och tänkt... (citerar)
För fan Hili, skryt lagom ;)

2007-04-27 @ 16:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0