En vanlig lill-lördag!

De där jäkla skyltarna jag studsade mellan finns nu på bild, vad tycker du? Lite lågt placerade kanske? Ja, si så där på 160cm höjd kan jag berätta.. *#=%&"¤#%&*

Otroligt trött efter två långa dagar. Självklart skulle det dra ut på tiden i skolan också så man kom ännu senare hem än beräknat. Vi har haft fyra behandlingssessioner idag vilket verkligen har tagit på krafterna, bara att vara observatör och anteckna tar energi eftersom man hela tiden måste vara alert och se deras positiva sidor i behandlingen som sedan ska diskuteras. Vi rollspelade också, tur att jag inte har så stor roll, kände mig inte så pigg på att spela teater idag.. Eftersom min grupp var sist att behandla fick vi får positiva och negativa kritik sist, efter att alla fått gå hem. Plötsligt kom vi inte på något som inte har med gruppens prestation att göra och jag fick ytterligare igen en tår i ögat över den här skolan.. Undra hur mycket energi den ska sno av mig? Jäkla tjuv...hade det bara varit energi att läsa och studera den snor så, nä... tar bara energi av mig som jag hade behövt till att kunna koncentrera mig bättre. Vår lärare som är toppen och väldigt duktig tyckte att konflikthantering var något för oss, undra varför??

                                                                     image30

Somnade som en stock när jag kom hem, min älskling väckte mig halv åtta sen gick jag en sväng med Albert. Svärfar var så gullig och gick ut med honom under lunchen, han hade också lämnat oss ett påskägg med en peng, en lott och massa godis var till mig och Andreas. Albert fick tuggpinnar som de hade knutit en rosett runt *hihi* De är så underbara!
Nu ska jag lägga mig och läsa tidningen jag köpte idag, har blivit en hund-ägar-nörd och köpt tidningen "hundliv", shit alltså... kan inte rå för att Abbe blivit så otroligt betydelsefull, han är vår bebis ju! Kanske tur.. Han har ju haft det så tufft i sitt liv innan han kom till oss, han är värd all kärlek i världen!

För övrigt hör jag hockeyn som Andraes tittar på, snart spyr jag bara jag hör en kommentater! Dessutom är Gray`s inställt pga den räääliga hockeyn! *not lovely*

Trevlig lill-lördag!


                            image29


                                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0