HELG!!

Ååå va det e roligt med kommentarer! Man får sån lust att skriva MASSOR!! =)
Tack för alla gulliga kommentarer.. Hili- det va DU som höll i pistolen.. så du slipper tänka fler nätter på det. Men du, jag gillar dej som fan ändå! Vi glömmer det me pistolen nu va? *asg* Tack för era peppningar att jag ska stå på mig o fortsätta vara ärlig, jag tror inte jag kan sluta med det ändå.. inlärt beteende! ;-)

Kort dag i skolan idag, hade fasat lite inför Jögens lektion, en mer LÅNGdragen människa får man leta efter men det gick ganska smärtfritt. Efter våra dispyter trodde jag aldrig han skulle ge mig ordet men jag har fått prata jag me, vilken tur! Tänk er Anna utan prat.. Njae.. håller inte. Efter "skorp-rasten" hade vi besök av en fd narkoman som föreläste. Han va skitskoj! Jag bara älskar när folk imiterar fulla människor, kvinnligt/manligt etc. Klockren kille!
Efter seg tågresa hem var jag tvungen att handla inflyttningspresent tills imorgon, fest då ju. Svettig, hungrig, tung ryggsäck o ganska akut efter toa gick jag där o flåsade som om jag hade allvarligare bekymmer än så... till slut hittade jag en vas som man kan vända och även använda som ljusstake. Fantasi=noll idag. Får gå...

Nu ikväll har jag städat lite, gick till parken med Abbe o kastade pinnar.. han e så söt när han springer där med en svans som en propeller och tungan nästan släpandes i marken. Gulle han!!
Nu har både jag och han duschat (fast inte tillsammans HILI- jag vet att du har otäcka tankar nu!) bäddat rent i sängen också, bara älskar att lägga sig i rentvättad säng! Nu ska jag dyka ner i soffan me filt o Abbe. Hjärtat mitt är ute me grabbarna o bowlar. Saknar honom redan.. Hur har jag kunnat ha sån tur och träffa honom? Han är den finaste jag vet.. Försökte va sur idag men det gick inte så länge, till slut muttrade jag "måste du va så gullig när jag försöker va sur??!!" Går bara att skratta. *SMACK på han*

Enough for today!

p.s. Mia- Hili vill att du ska sluta håna och låta henne tänka ifred, OK?? *hihi* d.s.
tur jag har er flickor så jag orkar me skolan.. Ni e underbara!

image46  image47

Kommentarer
Postat av: Linda Hili

Din räliga unge =)

2007-04-27 @ 21:57:50
Postat av: Mia

Okey Anna jag lova att försöka vara snäll mot Hili i fortsättningen *lol*
Du är för go =)

2007-04-28 @ 08:46:26
Postat av: Lilla_Fröken

hahaha vilken ordvitsare du är!!! LÅNGdragen! haha!

2007-04-28 @ 10:22:04
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Linda Hili

Hej Anna...

Jag ville bara säga hejsan hoppsan, hoppas du haft en bra helg =) själv har det vatt lugnt och skönt med endast en överdos vin =)

Vi ses på torsdag, sköt om dig loppan.

2007-04-29 @ 09:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0