Hemmadag..

Så har jag naturligtvis åkt på förkylning just när jag absolut inte får va sjuk. Den jäkla "Begrav mig stående" som vi skulle ha läst till idag.. nu är jag inte där och det betyder komplettering. Men va fan!! Vad ska man göra.. Legat och rullat hela natten och hostar nästan upp lungorna, ömsom svettas ömsom fryser.. nä, VILA!

Solen är kvar och ger sommarvärme, helt fantastiskt! Känner inte alls för att va i solen just nu, me febern... Annars hade jag nog velat steka lite. Ser fram emot sommaren! Ska bli skönt o slippa skolan, få jobba lite o slippa ha det hängandes över en när man kommer hem- att man har läxor etc. Ska hjälpa de gamla i sommar också, de e härliga- oftast..

Abbe spydde i sängen igen.. att han inte kan välja nån annanstan?? Så kastar jag ner honom- då går han naturligtvis ut och fortsätter på Andreas Afgahnska- handvävda matta.. *grrr* Vad ska husse säga?? ajaj...

Ut i solen me er om ni inte mår som jag!! Hej hej..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Inte kul att vara sjuk nu ju! Krya på dig!! Och angående förra inlägget, stå på dig mot cigaretterna, du klarar det!!!! Kramis

2007-04-17 @ 14:49:03
URL: http://mizzsofie.webblogg.se
Postat av: Lilla_Fröken

blogga blogga blogga!!!

2007-04-25 @ 16:37:44
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Linda Hili

Nu har jag vatt inne och kollat flera gånger och inget nytt inlägg... du måste fatta att det är såhär jag har koll på dig =) bloggar du inte tror jag du har gått och dött och det vill jag inte =)

Kram Kram

2007-04-25 @ 18:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0