Sommar & shorts

När jag vaknade i morse upptäckte jag det heeelt fantastiska vädret!! Ringde till mamma o pappa som e i Simrishamn o sa att jag kom ner me Albert. Vi satt där utanför husvagnen och grillade korv och lät solen ge oss lite röda kinder, så mysigt va det!! Sen tog vi hundarna till stranden o lät dem leka av sig i sanden. Har gått i shorts och t-shirt hela dan, såå skönt!! Innan vi skulle åka hem igen åt vi årets första jordgubbar med grädde.. *mums*

Nu ikväll har vi käkat god middag och ska bara VA.. mest i soffan! =) Köpt godis o naturchips, inte fel alls! (eller jo, beror på vilket sätt man ser det, att jag bara sväller o sväller e ju inte den positiva sidan direkt..)

Känns som jag kommer få en tuff sommar när det gäller att inte röka.. nånstans i mig håller jag på att falla tillbaka.. åååå.. jag vill, jag vill inte.. SKA JAG? Nä.. FAAAAN!!

Nu ska jag kramas me mina killar.

Hatar att va fattig!

    image39
                                 image40
                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0