Hemma igen!!

Då var vi på plats i vår enkla boning igen, känns skönt! Trist att man inte kunde ta solen, ledigheten och den goda livsstilen med sig hem bara. Har haft en underbar vecka tillsammans med min honey, inte tittat alls många gånger på klockan, varit utan TV, vaknat när vi sovit klart= sovmorgon varje dag, druckit öl till maten fast kl bara är "lunch", sovit middag, badat i hav och pool, läst böcker, shoppat och bara MYYS!!

Allt har gått som på räls och inget har gått emot oss alls. Planet var försenat 30 minuter när vi skulle hem annars har allt rullat på som det skulle.
Det är värmebölja nere vid medelhavet så varje dag har vi vaknat till ca 40 grader på balkongen, bara dragit sarongen om en och solbrillorna på sen ätit frukost vid poolen. Legat där tills man känner att värmen tagit den mesta energin och sen gått o vilat i lägenheten tills det varit dags att duscha och in o shoppa och äta i stan.

Vår favoritrestaurang: http://www.symposium-kriti.gr

Mest handlat tingel-tangel som jara bara älskar!!  Bla utökat med två bruna träringar till, en ring i stål som var både blank och matt med liten sten i, stelt silverarmband, armband med massa olika träkulor och guldpärlor, radband (fick av Andreas, som ska skydda mig) jättefint!! stråhatt, m.m.m.

Här kommer lite smakprov från resan:

 
Vårt hotell...

Älskar grekisk sallad...

jag ÄÄLLSSKKAAAARR grekisk sallad.. första dagen

Honey på strandrestaurangen första dagen..

Strandrestaurangen...

Jag i poolen...

Min Andreas...

Ute och äter middag...

Tingel-tangel affär...

Vass(-) hatt... moahaha

Andreas kollar shoppingen...

Me klänningen o silverskorna från svärmor...





Vackra blommor...

Kvällsdopp...

Nice!!

Så sött, hihi!

Gillar denna bilden starkt!!

Ute i vattnet..

Solnedgång...


Allt för mig för ikväll, trött som få.. *zzz*
 Natti


Kommentarer
Postat av: Lilla_Fröken

fy fan nu är jag grymt avis på er, ni såg ut att ha haft det underbart bra!!!!

2007-08-02 @ 21:11:42
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Anna

Linnèa: Japp, vi har haft det underbart!! Hihi, kram om dej (inte länge tills vi ses, synd att det ska va inom så trista omständigheter som SKOLAN!!)

2007-08-02 @ 21:23:20
Postat av: Sofie

Välkommen hem! Verkar som att ni haft en underbar resa, man blir ju lite avis men nu verkar ju värmen ha kommit hit med iallafall för en dag eller 2 hihi=)

2007-08-06 @ 08:18:35
URL: http://mizzsofie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0