Kvällens pyssel..

Andreas är iväg och kollat fotboll med grabbarna, och jag har haft kli i fingrarna hela dan efter PYSSEL!! Symptomen är klara och Andreas märkte dem tydligt, det blev en tur ganska omgående att köpa tavelduk till mig, sen en sväng på Lillö med Abbe när vi ändå var ute och körde. DÄR skulle jag vilja ha hus på tal om Lillö.. iaf..

Grabba tag i askfatet på balkongen och satte igång med penseln, blev inte så lyckat men nerverna har lugnat sig lite och det är mest det jag är ute efter *hihi*







Stenar från stranden på Kreta och lite glaspärlor + färg, bättre än innan..

Snart dags att krypa till kojs, lång arbetsdag imorgon och hoppas verkligen jag mår bättre då eftersom onsdagar är då vi har ALLT! Duschar, inköp, städning och allt annat till gamlingarna, behöver sömn.. *zzz*

Kommentarer
Postat av: Scottentotten

Mmmm blev jättefint! Oops alldeles för fint för att aska o fimpa i! Hihi

2007-08-08 @ 00:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0