Ledig vecka=snart slut...

Min lediga vecka är snart slut, den har bara gått undan som tusan!

Myst massor me Abbe eftersom han kommer va mycket själv nu när jag börjar i Malmö o Andreas jobbar på som vanligt..

Idag har Emma C varit här, det va mysigt o träffa henne! Va inte igår.. Skrattar alltid lika gott me henne, nu skulle hon upp på stan me sin mamma precis som jag ska så vi kanske stöter på varandra igen, vem vet!

På måndag börjar som sagt skolan, både skoj o tråkigt på samma gång.. ska bli skönt me rutin o bli sådär skönt trött om kvällarna som man blir när man lär sig nya saker varje dag ;-) Men tråkigt att sommaren är slut när den inte ens börjat.. Tror det kommer va många som känner av hösten extra det här året pga den kassa "sommar" vi haft. Taskigt värre....

Vill ha nya jeans inför hösten..hm.. vet inga jag tycker e sådär extra snygga, inte kollat heller me rädsla att jag gör något dumt, typ handlar me de där pengarna jag inte har!

Läste precis ut boken jag malt denna veckan - "Mossvikenfruar", SÅÅÅÅ bra! kan verkligen rekomendera den!

Nu e pappa i USA, hoppas han hittar det jag skickat bud på *hoppas hoppas*

Nu kommer MAMMI!! =)

Have a nice day

Kommentarer
Postat av: Lilla_Fröken

ååå mossvikenfruar är sååå bra!!! har läst den två gångr, en gång förra sommaren och en gång denna sommaren... lovely!

2007-08-17 @ 01:58:59
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0