New art

Lördag och inget annat inplanerat för kvällen än att åka ner till familjen och äta middag, ska bli så mysigt! Längesedan jag var hos dem o fick sitta lääänge och prata, blir alltmer sällan nu.
Andreas ska på födelsedagsfest men jag kände inte riktigt för det efter min vecka med onda magen så jag ska va chafför till honom istället!

Sprang som tusan på stan idag för att hitta ngt till lilla Nova Cornelia som döps imorgon, ovanligt att jag är ute i sista sekunden!? Svårt det där, vill inte köpa nån tråkig sked som hon inte alls kommer uppskatta varken nu eller sen.. blev fina höst/vinter kläder och skor istället i rosa och rött, så flickigt och fint till lilla Cornelia. Vill inte visa här på bloggen än för OM mamma Sanra tittar in blir det ingen överraskning imorgon, o det vill jag ju! Även om hon vet VAD så vet hon inte hur det ser ut..

image203
Cornelia

Igår åkte jag och älskling till IKEA för att köpa nytt till hallen, fick ett ryck så nu är det nymålat och ny garderob osv. Blev helnöjd!! Köpte också lite annat som liksom jag bara var TVUNGEN att köpa.

      Allt i hallen går i svart och vitt, mycket stilrent o snyggt!

Målat lite också, men bilderna blir ju alltid sådär me min kassa mobil, måste nog snart köpa kamera.. VILL HA.. så mycket!!
     
Passar bra i sovrummet, brunt o cremevit/gul där...

Nä, nu ska jag ta tvätten, sen en dusch innan jag beger mig till RIVERHOUSE!

TREVLIG KVÄLL ALLESAMMANS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0