Äntligen SEMESTER (eller?)

Igår kom storebror hem till skåne så imorse bjöd han på frukost o en tur på stan. Längtat efter honom.. Älskar att ha honom hemma! Känns tryggare på ngt vis.
 Jag skulle själv få välja ut min julklapp så jag valde en nyårsklänning.
Helt underbart vacker naturligtvis!!
Känns inte bra o visa den här bilden eftersom jag tycker den e 18346286 gånger snyggare i svart som jag ska få (lite överdrivet men...nästan)
Jag ska inte ha axelbanden heller
Här i grå/silver
image388
Köpte ett par skor till också
image389
Enkel o stilren, precis som jag vill ha det!!
Det får bli nån skarf också över axlarna.
Senare projekt...

Kollar på en festlig klassiker på TV, måste återgå.. inte igår man såg den!
DJURKYRKOGÅRDEN! Do U remember?
*moahaha*
spoookie

Kommentarer
Postat av: Linnéa

åååå så fin klänning! tänk med en massa fint i håret i en snygg uppsättning.. typ ett silverdiadem med strass.. åååå!!

2007-12-21 @ 22:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0