Det lider mot sitt slut..

Snart har hela år 2007 gått, fattar inte riktigt hur det kunnat gå så snabbt!?


..Vad kan man säga? Längtar ju bara tills skolan är slut, vill inte detta mer. Orkar inte läsa mer, orkar inte va fattig mer.. Det suuuger!!
ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes


Jag har iofs kommit fram till ett beslut ang skolan, världen sattes i gungning när allt plötsligt ändrades innan jul men jag ska minsann gå kvar o kämpa vidare! Jag ska få ut så mkt jag bara kan av min utbildning även om de förbannade /&#"#/(¤=¤Q"#% tänker sätta alla käppar i hjulen de kan.
28/5 går jag ut, sen hoppas jag att "livet" börjar igen, hoppas på jobb, bättre ekonomi så jag kan slippa att känna ÅGREN varje dag, känna att jag har mindre rätt till olika saker pga pengar.
Jag längtar efter att få unna oss lite, låta A få ha sina pengar i fred..slippa "ta hand om mig".
Hatar det VERKLIGEN!! Häromdagen hade jag böldag då jag bara gick o ältade stackars mig som inte har pengar..e bara ivägen etc. Ah, har ju satt mig i sitsen själv.. vill ju "bli något" o det SKA jag!!

ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes


Vår lille Albert e rädd dagarna igenom. Skott rädd, kul o va det omkring nyår? Nope..
Försökte gå en lite längre runda me han för en stund sen, han VÄGRAR! Springer in o lägger sig bakom gardinen..
Igår när han & ja va på väg hem från E smälldes det naturligtvis raketer/smällare precis brevid oss, fulla galna människor, stackars skakade nästan sönder.

Min plutt!
Här gömmer han sig under täcket idag, där ligger han fortfarande..
image401

Nu ska jag plocka brynen sen e det fighting-gala på TV ikväll, då ska jag o min grabb sitta klistrade!

*smack*

Kommentarer
Postat av: Linnéa

stackars Abbe..:/ vår hund är oxå sjukt rädd för smällare men här smäller de bara på nårsafton iaf, lite bättre även om det är sjukt onödigt. i skåne smäller de fan en mpnad innan och efter nyår. stackars små vovvar..:(

jag är oxå sug på kukkriminalvården men just nu orkar jag inte bry mig. jag har tyckt från början de är dumma i huvudet och detta bevisar det bara mer. eftersom jag inte tänker jobba inom KV så behöver man ju inte göra om alla de trista delarna. men man känner sig snyltad på allt det de andra kommer från.
men man får ju tänka att vi har fått kunskap som ingen kan ta ifrån oss och som vi kan använda oss av!!!!!
längtar oxå till skolan e slut. skönt att vi är i malmö och inte eslöv nu efter jul.

PUSS

2007-12-30 @ 20:15:30
Postat av: Anna

Linnèa: Tack för ditt inlägg!!

Förstår att du tycker det e skönt o va i Malmö, för mig blir det bara ännu längre.. Fast roligare ställe iofs. Inte för att jag kommer palla hitta på ngt där efter våra dagar SPÄCKADE me föreläsningar.. bläää!!

Mmm, stackars våra vovvar.. vet inte riktigt hur jag ska göra. Vi e ju bjudna på fest på nyår, som e betalt o allt.. hm..
Men Abbe e viktigare..

Puss o ses snart gumman

2007-12-30 @ 23:46:28
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Tess

Hej.... läste om Abbe... de sista man ska göra e att "dalta" me hunden om den e rädd.. en klapp o bara va lugn e rösten e bäst... ett litet tips bara:)
gott nytt år

2007-12-31 @ 00:34:46
URL: http://killertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0