Hår å så

Värsta projektet att hitta skålar till o göra brulepudding i!
 Kollade i hela stan tyckte jag så när jag gett upp gav jag sista chansen till Åhlèns, DÄR FANNS!
Nu blir pappa nöjd på nyårsafton - hans födelsedag!
Fanns bara 4 kvar så jag ska köpa 4 till när det kommer in fler.

Igårkväll va jag hos Sanra o barnen, efter att Nellan lagt sig tittade jag, Sanra o Neo-skrutten på Shrek 3 o mumsade på popcorn, det va så mysigt! Stackars lille Neo ´som e krasslig, o lillasyster me har jag förstått..
*kram om er*

Ikväll ska jag träffa E & M, ska exprementera lite me hår o frsyr inför nyår, roligt på E`s hår eftersom hon har långt, mitt e lite tråkigare.. fast det börjar komma ner en bra bit nu, det gillas!

Sånna här lockar vill jag få fram.. tåls o övas på!
Som Shakira, snyggt men ser nästan inte vidgjort ut, gillar det!
image399
Eller som "Clair" i Heroes? för övrigt... hur söt får en o samma tjej egentligen va..enligt rättvisan?
 *inte alls AVIS*
 image400

Aja, får väl se va flickorna tycker ikväll!

trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0