Julfirande hos oss

Idag har jag och min lilla familj firat jul!
Jag, Andreas och vår Abbe.
Som jag har väntat och längtat, inte bara efter att få öppna paket utan också efter att få GE paket! Det e så roligt me klappar!! Jag tror jag har frågat Andreas varje dag de senaste två veckorna
"Du vill inte öppna en julklapp??" Svaret har alltid varit nej.. hur lyckas han me sån karaktär?
Jag e inte en av dem som har karaktär när det gäller klappar o paket! *tihi*

Redan vid min födelsedag pratade vi om att jag inte skulle få ngt speciellt vid jul eftersom jag fick världens finaste o FÖR dyra presenten av Andreas, men han.. min älskling.. kunde inte hålla sig o jag fick åter igen fina saker.
Gucci parfym med Body Lotion, min favorit+Andreas favorit:
image390
image391
Min efterlängtade hallspegel, jo, det e sant, inte haft nån hallspegel föräns nu!!
image392
Duschmunstycke som jag längtat efter, nu förstår jag varför han sagt så länge att han tycker vi ska vänta med att köpa det.. hm...=)
Den har massor av olika strålar att välja mellan, regn, MASSAGE, styrka osv osv.
LÄNGTAR efter kvällens dusch!!
image393

Andraes blev så förvånad som jag hoppats!
Packade in medlemsskapet i NCS i en skokartong, massa papper o sen
image394
HIHI
Han blev jätteglad, han fick också hörlurar till datorn med mick o så, T-shirt från ZooYork.

Vår Abbe fick ben o boll.. han blev överlycklig för det!

Lyckat!! Snart dags o beställa mat sen e det film o mys..
Så lycklig över min lilla familj!!

GOD JUL

Kommentarer
Postat av: Linnet

ahhh ingen hallspegel innan, det förklarar såååååååååå mycket!
;)

2007-12-23 @ 09:08:47
Postat av: Jenny o thelmis

God jul!!! Hoppas ni får lika mysigt resten av julen me hihi;)
Hörs i mellandagarna! Kram

2007-12-23 @ 21:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0