När ska jag..

..vakna?? Känns som jag går runt i min egna lilla bubbla, ingen ser mig för jag ser inte dem... kan det bero på att mina ögonlock hänger över ögonen?
Hela julen har gett mig en bakfylle-känsla, sliten, smått illamående.. blää!
Andraes har nån gång sagt "Men oj, du ser ut som en mullvad i ansiktet!" haha, svullen eller? Måste va en riktig läckerbit för tillfället.

Vädret e också kass.. orolig att jag kanske aldrig mer får uppleva en vit jul? Det e höst här iaf, inte vinter.

Har iaf haft en bra jul me god mat o fina klappar!
Otroligt bortskämd så att lägga ut allt fint jag fick här e till o skryta ;-)
Fick en efterlängtad symaskin, blev så glad!! =) Blev såklart glad för ALLT!

juldagen var vi på 30 års fest i Åhus, Reastaurang Åvägen. Mycket trevligt! Dansade som tusan! Älskar att känna sådär mycket för att dansa o bara rocka loss, ingen verkade bry sig om något annat än att ha skoj så det va bara att hänga på! =)

Snart e det nyår, var tog den här veckan vägen? Tiden går alldeles för snabbt.
STOPP & STANNA, måste vila..zzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0