6 av 7

En hemsk veckan, jobbar sex av sju dagar o jag som HATAR mitt sommarjobb! Kanske inte ska klaga, det är ju inte det lättaste att få jobb... Allt går iaf mycket lättare nu när vi har en resa att se fram emot! Vi går runt o kallar varandra greker o tjatar om all tzatziki o fetaost osv osv vi ska äta! Dricka en iskall öl under parasollet på stranden o bara njuuuuta!!!!

Svärmor ringde idag och berättade att hon köpt varsett MEGAbadlakan till oss som vi ska ha med oss, en flickigt o ett pojkigt... hon e för go..

I helgen börjar Kristianstaddagarna, naturligtvis ska jag jobba hela helgen, men det gör inget... inte mkt att hänga i granen de där dagarna.. Måste ju spara nu me inför resan!! *hihi*

(förlåt... kan inte sluta tjata om resan! Nä förressten, ska inte be om ursäkt, vi är väl förtjänta av den här resan - jag och mitt hjärta!!)

Kommer kännas konstigt att vara utan vår lille Abbe-plutt en hel vecka, men han kommer ha det toppen hos Scott, OJ va de kommer trötta ut varandra!!
Vi pratade om det i går, jag och Andreas, hur det ska gå när Abbe vill ha sitt "kvälls-kurr" med svärmor och svärfar i sängen innan han somnar.. *skrattar* Det är nämligen så att varje kväll har vi tre ett litet bus innan vi somnar, det hör liksom till.. O Abbe är inte den som är lugnast när han kommer igång, haha, vilken show!

Saknar min mamma... lilla mamma... Så längesedan vi fick en bra stund på oss att sitta ner o prata och hitta på något mysigt tillsammans som vi brukar. Allt bara flyter på och alla har sitt, pratar med henne varje dag men... man vill liksom kunna krama om henne och prata ostört. Ska minsann se till o hitta en stund tillsammans med henne SNART!! Får dåligt samvete för allt nuförtiden, allt/alla man inte hinner med.. Inte träffat moffe sen midsommar då jag lämnade en blomma till honom, tänker på honom nu speciellt när jag springer runt till alla andra äldre människor... det är ju egentligen han jag vill finnas där för och hjälpa. Vänner som jag skulle vilja träffa oftare och prata strunt med... min lillebror som knegar på med sitt slit-sommar-jobb. Skulle vilja orka ha tid att gå långa promenader med Abbe varje dag, skulle vilja ha fint här hemma alltid och kunna va en super-duper flickvän för Andreas... Min storebror behöver mig också.. hemska mig!! Hoppas allt blir lugnare till hösten när praktiken börjar och jag slipper pendla så långt.

Nu ska jag umgås med mina pojkar..

Ledig i morgon, JIIIPPPIII!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0