Ajajaj

Haft en hemsk natt med min mage, ajajaj, varken kunnat sitta, ligga eller stå.. Efter vankande fram och tillbaka i lägenheten till 4 imorse somnade jag ihopkrupen som en bebis i soffan. Klockan ringde 05,50 men jag ringde och sjukskrev mig idag, hade aldrig orkat.

Idag har vi fixat och donat med det mesta inför vårt äventyr imorgon!! *wiii* Det ska bli underbart och fjärilarna har börjat flaxa i magen. Är inte nervös men otroligt GLAAAD så det kittlas! =)
har jag kommit ihåg allt? Packat för mycket kanske? Hm.. ALLTID sån nojja över packning. Försöker se det så att det man möjligtvis kan ha glömt finns säkert att köpa. Har en del som inte går att fixa där nere, men det e redan packat..

Fått såå fin klänning av Andreas föräldrar! Utan axelband som räcker precis under knät. Svarta, vita och gråa vågräta ränder uppifrån ner till "livet", där är den skuren, därifrån ner till knäna är den randig diagonalt, sidenband i midjan. E ni me på hur jag menar? Till ska jag ha de fina silversandalerna jag fick för ett tag sen av dem också, bortskämda jag! *hihi*


Söta va?

Nä, om man skulle fixa det sista så man kan slappa framför tv:n ikväll... Hoppas jag kan sova inatt!

Återkommer me bilder från sol o värme!! *moahaha*

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att ni ska åka! Ha en underbar resa.. Vi åker i imorgon natt och jag längtar såååååååååååå...
Ses snart i skolan igen, fan va det har gått fort!!!
Kramar Anna

2007-07-25 @ 23:27:30
Postat av: Anna

Anna: Vart skulle ni nu? Grekland också? Ja, jag längtar me som tusan! =) Kan inte fatta att skolan snart ska dra igång igen.. inte saknat skolan för 5 öre.. bläää! Kram o ha det underbart!!

2007-07-26 @ 00:13:43
Postat av: Lilla_Fröken

AAAAAVVVVVVVIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!
bikinibild utan överdel vill vi ha sen!

2007-07-26 @ 07:12:38
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: lilla mis

kan vi inte få se en bld av klänningen? låter så fin, var är den köpt?

2007-07-26 @ 16:57:45
Postat av: svartis

Sola och bada och dricka pinacolada....:)

2007-08-02 @ 10:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0