En tur i solen

En ledig måndag för mig idag! Övertalade Andreas att gå me Abbe i morse så jag skulle få sovmorgon men det hjälpte inte... jo, Andreas gick me han men Abbe tyckte ändå inte det va skoj me sovmorgon! *typiskt* När jag då går upp och brygger kaffe går han o lägger sig under mitt täcke det lilla buset...

När jag väl är ledig har jag så mycket planerat så jag känner inte att jag kan vila ut speciellt mkt.

När jag väl va vaken tänkte jag att vi skulle starta våra små äventyr så vi åkte mot Åhus jag o Abbe. När jag äntligen hade bil så kunde vi ta oss till en skog så Abbe fick springa av sig lite, så fint väder o det va skönt me en promenad i skogen. Sen åkte vi hem till lillebror o lämnade av lite saker jag köpt till honom, sen in till stan igen o lämna Abbe, den stackaren skulle inte behöva sitta i en varm bil utan AC under tiden jag handlade tänkte jag. Sen åkte jag runt o kollade i billiga mataffärer, nu sprarar vi ju in på allt eftersom vi vill leva lyx på resan! =)
Kom sen hem efter alla turer o började me tvätten, nu håller jag på me det o pausar me ett inlägg i bloggen.. *pust*

Alltså bara 10 dagar kvar tills vi reser o 7 av dem ska jag jobba... blää.. tiden går så sakta när man längtar! Snart dags o börja packa ju.. *pirr i magen* Jag känner att resan kommer bli så underbar! Vi längtar enormt båda efter att bara få va o slippa alla måsten, slappa i solen o ta dagen som den kommer.. BADA!!! Wiiihiii!!

Nä, nu ska jag ner o tömma maskinerna, ha en fin dag i solen alla!!

image165
Abbe åker bil..
image166
Rastning i skogen...


Kommentarer
Postat av: Hili

Det låter som om du haft en bra dag, själv har man solat hela dagen, har en vecka sem kvar innan det är dags att hoppa på det igen. Tycker det låter underbart med semester... AVIS =)
Ha det bra
Puss och Kram

2007-07-16 @ 15:52:16
Postat av: Lilla_Fröken

ååå jag önskar jag oxå hade en abbe att mysa med. och en resa att se fram emot. mina pluttar är inte ens hemma, här finns bara en massa reptiler...

2007-07-16 @ 21:39:12
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0