Fjärilar i magen!!

ÅÅååå, då har äntligen jag och älskling bokat resa!! Vi har suttit här och grundligt letat genom resebolag efter resebolag ett ex antal gånger men inte hittat ett riktigt sånt där fynd, igårkväll blev vi så trötta på det och kände att bokar vi inte nu kommer tiden gå och det kommer inte bli av så vi bestämde oss att ikväll ska vi boka innan vi lämnar datorn - och så blev det! Den 26:e bär det av mot Kreta i Grekland till ett beachhotell där

image154  image155
Stranden... o byn...

image156 
Visst ser det härligt ut??

OJOJ va jag längtar, vi har aldrig rest tillsammans heller!! Spännande.. säker på att vi kommer få det helt underbart!!
Vi får leva på makaroner nu fram till resan sen leva gott där på tzatsiki, grekisk sallad och STORA TOMATER!
haha, skrattade som vanligt både åt och med min älskling igår när vi disskuterade alla de där tilläggen man får räkna med i priset, han tittade på mig och sa "Kan inte du gå till hotellet från flygplatsen så tar jag transfer med väskorna, då slipper vi ju lite av transferkostnaden!!" Sen skrattade han bara... han e sååå rolig ibland han... ;-)

Nu ringde han precis "Hallå din lilla grek!!" Hihi, vi e eggade vi!

Nu ska jag planera lite budget o se vad jag kan sälja på tradera så jag kanske kan få ihop en extra slant!

//Fattiga kyrkråttan


Kommentarer
Postat av: Lilla_Fröken

eee lite avis nu kanske!!!!!!! jag vill oxå..........

2007-07-02 @ 12:08:48
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0