JÄÄÄÄ...rnsprikar också!!

Inte lika mysigt att vakna idag som jag hade väntat. Min enda sovmorgon på typ två veckor och man blir väckt av en stressad man och en pipig hund. Andreas hade försovit sig och hade inte tid att gå ut me Abbe (som jag gjort för honom hela helgen) så jag kunde få njuta av min enda sovmorgone, NÄPP för jag skulle upp o traska tyckte de båda tydligen...
Har drömt mardrömmar också hela natten, svårt att släppa det när man vaknar ibland, kändes så verkligt! Min lillebror blev skjuten och dog, jag bara skrek och skrek... usch, vilken tur att det bara va en dröm! Kan nån tyda drömmar?? Nyfiken på sånt...

När jag nu stigit upp och gått me Abbe ser jag att lägenheten e stökig, jag som städade sååå grundligt och fint häromdagen!!! Andreas ska få en kurs av mig hur man viker ihop tomma mjölkpaket och slänger dem... och att sopor inte går ut av sig själv, o absolut inte från vasken ner i soptunnan av sig själv!! Han säger att "jag gör ju det så bra, allt det där me kök o städ!" Haha, den lätta går jag inte på... =)

Så att eee.... jag får väl städa nu, zzzzzz... lovat moffe att hälsa på honom idag så jag sätter väl i gång helt enkelt!! Min rygg får vänta o vila...

Ps. Hoppas ni förstod att "pollarna" inte är menat som POLARNA och att jag stavat fel utan det e lite internt, gnäggade åt Linnèa en gång när hon åter igen fick bra på nån tenta o efter det e hon en liten "polle" hon, vi andra skulle nog mest bara vilja va POLLAR, haha, nädå vi e så duktiga vi!! *lina o jag släpper L:et nu* O Mirja... du e me en polle, black beauty för fan!! *hihi* ds.

Hej å hå

Kommentarer
Postat av: Den svarte....

Så underbart klarade tentan i juridiken precis.Starkt jobbat för att inte ens öppnat en bok fan vad jag e grym:) Hoppas allt e bra med dig och pojkarna annars....skönt för er att sticka iväg och äta massa god grekisk mat:)

2007-07-13 @ 13:59:52
Postat av: Hili

Anna lilla vaniljbulle =)
Jag saknar dig!!!
Puss och kram

2007-07-15 @ 14:52:50
Postat av: Hili

Anna lilla vaniljbulle =)
Jag saknar dig!!!
Puss och kram

2007-07-15 @ 14:53:04
Postat av: Anna

Åh va du e gullig Hili!! saknar dej me, massor!!! Kramen

2007-07-16 @ 13:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0