Ska det fortsätta såhär?

Som sagt så tycker jag om regn, med måtta!
Ska det fortsätta såhär måste jag ju bara införskaffa mig ett par gummistövlar, velat ha det länge men trodde inte jag skulle ha nån användning av det... har konstaterat att DET HAR JAG VISST!!

image168

image169

Fast jag är nog mer sugen på ett par färgglada, när allt e grått ute kanske mina färgglada lättar upp?

Funderar också på att de här sista stövlarna ser ut att vara typ en meter höga vilket skulle se roligt ut på mina taxben (eller som svärmor säger "Pygmèben), de skulle räcka upp till ljumsken på mig o göra det omöjligt att böja knäleden... hm.. haha.. skulle varit ganska skoj det me! =)

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Linda Hili

hahaha... om jag inte minns fel var det någon som skrev nått om att man inte ska klaga på regnet =) Man skulle ta på sig regnkläder och bara njuta =)
Skönt att även du har kommit till insikt med att när det regnar dagligen är det SKIT. Hade jag vatt dig så hade jag skippat stövlarna till låren. Hur ska du kunna plocka upp Abbe bajs då????? hahaha lilla loppan... Puss och Kram

2007-07-23 @ 10:48:33
Postat av: Anna

Hili: VAR skriver jag att jag slutat tycka om regn? det gör jag fortfarande.. MED MÅTTA!! hihi. Så nä, det e inte skit alls! Jag skulle kunna plocka upp Abbes bajs ändå, kan ju bocka mig genom att bara använda höftleden, inte sant? hehe.. PUSS

2007-07-23 @ 18:08:11
Postat av: Linda Hili

HAHAHAHAHAHAHAHA... använd höften... slå huvudet i en skylt... plocka upp stenar... sakna påse... HAHAHAHAHAHAHAHAHA En helt vanlig hundrunda med Anna och Abbe..

2007-07-23 @ 19:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0