Den bästa presenten!!

Fick inga tips igår om vad jag kunde ge Andreas så ja lullade runt för mig själv på nätet, funderade på vad han behövde osv. Svårt att köpa kläder o sånt... han e ju så kräsen.
Funderade på vad han tycker är roligt, han älskar Seinfeldt, precis som jag. Hans favorit är George Castanza o jag funderade lite till på vad man kan hitta om dem förutom DVD-box.
Hittade en sida med posters, där hittade jag också den perfekta planchen som kommer från ett av våra favoritavsnitt!! *skrattar redan*
I den här brillianta idèen kom jag på hur mycket jag hatar den planchen han har uppe nu på nån krigsfilm så jag ska minsann ge honom den planchen och då kommer han ju inte våga annat än att sätta upp den, BYTA RAM ME DEN DÄR KRIGSBILDEN ska jag föreslå... *moahaha*
Folk kommer undra när de kommer hem till oss men.. det tycker jag bara e ännu roligare så här kommer bilden på den berömda planchen:

image147
HAHAHA, jag tycker bilden är sååå rolig!! Den säger mycket... längtar tills han ska öppna, ååå hoppas han me tycker det e skoj! Det e egentligen det enda jag hoppas på... förstår om han inte vill ha den på väggen.. hihi

  
   


Kommentarer
Postat av: Lilla_Fröken

haha vuilken fin tavla..:)
hoppas du har det bra på sommarlovet och inte bara jobbar utan gör kul saker oxå..:)
PUSS!!!

2007-06-27 @ 18:06:37
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0