Duktiga jag!

Igår ringde jag min lärare och fick besked om hur det gått på min hemtenta för henne, kursen heter Behandlingsarbete och Psykiatri vilket är såå skoj o intressant, det är liksom kursen som man går hela utbildningen för nästan! Jag hade - helt otroligt - fått 53 poäng av 54 möjliga!! SHIT!! En som fick alla rätt i klassen sen tre som hade 53!! Va duktiga vi e!! =) Jag har aldrig varit någon pluggis direkt men när man läser ngt som intresserar en så är det en helt annan sak och jag blev SÅÅ GLAD!! Växte ett par cm till och blev peppad att ta itu me de kompletteringar jag har kvar.. inget stort eller svårt, ska bara ta tag i det! *hihi*
Malliga jag...

Idag hängde jag me en kompis till sjukhuset som moraliskt stöd, det gick bra som tur va!! Inte roligt att vänta på besked..
Sen bar det upp på stan o skickade iväg ett par plagg jag sålt. Nu har jag städat som vanligt o ska strax lägga mig på sofflocket me Abbe o mysa en stund. Han tycker jag e så trist... idag igen..=(

Ååå, min vän går i väntans tider, minst sagt o jag väntar också! Längtar o funderar... spänt e det också, vet att hon klarar detta galant men man är ändå lite nervöst eftersom jag aldrig själv legat där o behövt klämma ut en klump på 3-4 kilo!! Vet ju inte hur det e.. Allt kan hända men som jag känner henne e hon en fighter som tar sig genom allt hon tar sig för, stolt över henne!!

Nä.. nu har jag inte mer o berätta för tillfället! Kanske senare... Haj hopp


Kommentarer
Postat av: Hili

Hej Loppan.
GRATTIS till dem höga p från hemtentan =)du gör rätt i att växa några cm. Skönt att man får belöning för något som man kämpat med. Jag hade 48 p men är jätte nöjd, nöjd att jag bara palla göra den efter omständigheterna. Hade inte vatt kul att sitta med den närsta termin. VI ÄR BÄST =)
Nu ska jag sticka och jobba... PPPAAALLLLLAAAAA!!!!
Puss och Kram

2007-06-15 @ 07:33:00
Postat av: Anna

Hej min vän!! Åh va jag saknar dej o ditt skratt om dagarna.. *snyft* Tack för inlägget! Längesedan jag fick ngt. Jag tyckte du va ASGRYM som gjorde din tenta trots sorgen du har.. usch, beundrar dej! Jag kan ff inte fatta att jag fick så bra! Vi e helt enkelt bäst, jag håller me dej! Puss på dej

2007-06-15 @ 09:52:53
Postat av: Hili

Alla dina kaxiga slagord du fått av Lina kan du bara trycka ner i halsen på henne. Det jävla studet satte alla rätt... plugg plugg ååååhhhh PLUGGHÄST.

2007-06-19 @ 13:41:56
Postat av: Lina

Inte för och skryta men jag hade highscore på hemtentan!!! Vad har hänt me oss??? vi har blivit såååå duktiga.... NO MORE LOOSERS!!! Love ya! Puss

2007-06-19 @ 13:41:58
Postat av: Anna

Va det du din lilla pluggis som fick HÖGST?? Ojoj, du o jag som startade som.. ja just LOOOSERS! Vi e förbannat bra du o jag snäckan.. hehe, love ya too! Pussen

2007-06-21 @ 10:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0