Klassfest!!

Börjar åldern ta ut sin rätt eller va tusan är det frågan om? Klarar jag inte fest längre? hehe.. Såhär två dagar efter känns det fortfarande som jag skulle behöva sova ut efter en tuff kväll.. i FÖRRGÅR!! Knas..

Va ju klass fest i lördags och OJ va skoj vi hade!! Wooohhooo!! Glad att jag åkte iaf, jag som inte skulle. Började med beundran mellan oss alla va fina vi kunde va, att smink kunde användas... ojojoj. Sånt ser man inte alltid i skolan, lusten att göra sig fin då är obefintlig.
Sen började vi grilla och fixa för mat, så smarrigt! God pastasallad med fetaost och soltorkade tomater etc. Potatissallad, bröd och gott från grillen!
image113
Grillmästare Åsa, AnnaT och Madde.. Lena syns i bakgrunden...

 image114
 Som vanligt överdriver jag inte alls mitt smile, här är det käk me Lolo som vi va hos!!

 
Efter maten fortsatte det till lekar, vilket jag faktiskt inte alls tycker om men va fan... jag visste vilket skrik det skulle bli om jag inte ville va me så jag fick ju va me iaf. Krocket o kubb stod på schemat och jag va värdelös på båda, förbannad blev jag också - kass förlorare kanske? =) Abbe däremot tyckte det va skitskoj me kubb och trodde alla kastade pinnar till honom när de i själva verket skulle kunna kastar pinnar i huvudet på honom så irriterade de blev på honom.. Då blev jag lite sårad, när nån brast ut att jag hade en CP-hund som måste ha något fel i huvudet! Jävligt osmaklig kommentar och Albert blev inslängd i huset, jag gick o släppte ut han igen och slängde klubbfan o ville inte va me o spela mer.. =(
Det släppte ganska fort o jag va på G igen.
Här började ju den riktiga festen som senare slutade i vattenkrig!! Inte igår man hade sådana mogna lekar halv två på natten! haha

image116
Madde, AnnaT & Linnèa

image117
Me me ölen..

image118
Madde, jag & Lina

image119
Så va det igång!! =)

image120
PÅ RIKTIGT!!

image121
De här två alltså... ;-) Lina visade verklig talang.. Dans o seriös sång, haha!

image122
Linnèa & AnnaT e HAPPY!!

image123
Mysflickorna!

image124
Fråga mig inte vad värdinnan höll på me.. haha, hon e för go!! Glà va hon iaf!

Lärde mig dessutom prata "Malungsmål" haha, nä.. EN mening!
" E A EN tzin tzotzil! Typ.. *skrattar* Linnèa försökte lära mig detta på toan, gick sådär... Iaf så betyder det ! "Jag har en skinn-kjol" Inte så överdrivet ofta jag kommer använda den repliken kan jag berätta men va fan.. skoj o kunna!

Kort o gott, skitrolig fest som var absolut nödvändig för att vi alla skulle kunna slappna av tillsammans o det både behövde/gjorde vi! Hoppas alla de andra samtycker om detta...
Nu har jag sommarlov!!
PUSS


Kommentarer
Postat av: blatte mercan

Ja jamen! vi hade jätteroligt.
Synd att vi inte gjorde detta innan för att vi skulle närma oss mycket mer... känner jag iaf.
Tur att du kom Anna!
Fina bilder!
Kram... ska lässa lite mer jurdik puajjjjj

2007-06-04 @ 10:08:03
Postat av: Lilla_Fröken

den dagen du reser till malung kommer du att tacka mig!
jag var satans trött igår men inte bakis och det var gött..:)
tack för en supernajs kväll honey!
PUSS!

2007-06-04 @ 10:11:06
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Anna

Mercan: Jag tyckte också vi hade skoj! mmm, vi skulle absolut behövt detta innan, håller med dig till 100%!! kraaam
Linnèa: Jag tror säkert jag kommer ha användning för min lilla replik.. *haha* Tack själv lilla snuttan, pusseli puss

2007-06-04 @ 11:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0