Tobisvik!

Precis hemkomna från en minisemester på Simrishamn camping - Tobisvik.
Mamma och pappa har sin vagn stående där i sommar och nu när de är bortresta passade Andreas & jag på att låna den, typiskt att vädret inte höll i sig så vi kunde sola och bada. Det spelade egentligen inget roll för det blev mysigt på ett annat vis nu istället ;-)

När vi kom ner igår kväll startade vi grillen och lagade mat, blev så gott! Kanske var det för att vi är ett bra team på att laga mat eller så blir det en annan känsla att äta på camping men gott va det iaf!!
Efter vi hade ätit tog vi en sväng med Abbe på hundbadet och kastade boll, han va så lycklig när han sprang där o busade. Rädd för vattnet är han också, hihi.. såg så roligt ut när vattnet hann i kapp honom vid strandkanten. Eftersom det blåste så var vi ensamma och gjorde allt mycket mysigare. Andreas vek upp byxorna och vadade, försökte locka i Abbe i vågorna men det va helt omöjligt.. han blev lite vågligare iaf men i vattnet skulle han inte. Så synd att jag inte hade kamera för det hade blivit så fina bilder på mina killar! Det blir nog fler gånger..

Vi hade turne i "skit gubbe" och jag förlorade naturligtvis, malliga Andreas blev mästare och det fick jag höra.. *gggrrr* Ah, det fick han va mallig över.
Det va lite ruggigt så vi kröp upp i soffan me tända ljus o godis o kollade på "Skruva den som Beckham", skit va vi skrattade! Den va ju jätterolig, trodde jag inte..

Idag hade vi utfärd till Bo Olsson i Tomelilla, massa skräp och inte speciellt billigt men roligt med utfärd. Fick ett par tofflor av Andreas som jag så gärna velat ha o jobba i, rosa e dem också!! Me like.. =)

image127
Tack honey!

Massor av bilder som jag glömt lägga upp.. några kommer här..

image128  
Abbe & Scott leker..
image129
 Scottentotten blev skitigast, eller ja - det syntes mest på honom
                                 OBS! Han är VIT i vanliga fall...

image131
Trötta och törstiga passade de på att snacka skit i skuggan.. =) Sötisar...

image132
Andreas & jag har pizzabak, fick för oss att vi kunde laga lika goda Calzone som "chefen" och...

image133    
...fina blev dem...    
image134
 ... o goda....!! =)

Nu ska jag måla lite!
Tack o hej

Välkommen till världen skruttan -  Pandrea Nilsson!!

Kommentarer
Postat av: Hili

Mysigt med mini semester =) I bland är det bara det lilla...
Du får gärna bjuda mig på pizza någon dag =)
Puss och Kram

2007-06-19 @ 10:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0