Ändrade planer..

Ledig dag idag men ändå fullt upp. Skulle vara hos veterinären halv nio i morse så jag gick upp kvart i sju och tog en dusch, vi körde kvart i åtta och kom lagom i tid till Näsum. Vår lille Abbe har kliat o kliat i sitt öra så han nästan  rivit sönder det.. Fick veta att det var öroninflammation, stackars lille Abbe, fast nu har han fått antibiotika och verkar redan kunna släppa sitt lilla öra lite.
Dagen har gått i ett..

Det som skulle bli en mysig fredagkväll med god middag och lugn är som bortblåst.. Andreas mamma fick åka till Andreas morföräldrar och hjälpa till och Andreas pappa jobbar dygn, lille Scott får bo hos oss inatt. (Scott är deras West Highland White Terrier som är ca 4 månader) Om ni vet hur terriers är så kan ni bara tänka er TVÅ terriers som ska bestämma över varandra HEEELA tiden!! Vi hämtade honom vid 15.30 idag, ännu har de inte kommit fram till vem som bestämmer & klockan är nu 22.30.. Dessutom är Scott inte rumsren så nu efter 5 kisspauser och en och annan bajskorv på golvet börjar detta kännas som en två rums-toa. *suck* Jag springer här med mitt rengöringsspary och papper som värsta "passuppen".
Abbe har sår i ansiktet och rivmärken över ena sidan.. Scott har så mkt päls att det inte syns ngt men säkerligen har han me fått en del i kvällens fighter! Undra hur mkt sömn man får inatt? Imorgon e det 50-års kalas och då vill man ju vara lite pigg, kanske ska somna i tid ikväll trots att det är fredag och precis som när jag va liten vill jag va uppe lääänge och titta på film!! =)

Nu ska jag försöka lugna ner gossarna och krama om min älskling som för tillfället ser helt förtvivlad och trött ut..

Kram om er




         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0