Begrav mig stående..

..är nog den sämsta bok som skrivits! Iaf den mest svårlästa, undra om titeln har med känslorna när man läser den att göra? Usch o fy... inget jag rekomenderar!!

Varit ute i blåsten med Abbe nu, lille stackarn får kämpa för att ta sig fram. Tur att solen skiner trots allt, igår kom det ju snöblandat regn, humöret sjönk till minus när jag såg det..
 
Jag och mitt hjärta bakade och åt scones och drack chokladmjölk till kvällsmat igår, det va så längesedan!! *mums va det* Men sååå mäktigt, orkade en halva..

Fan va jag inte alls har något att berätta idag, vet att jag borde/behöver plugga men man hittar så mycket annat som är "viktigare" just för att det är så tråkigt att plugga.. Lite pirrig över sessionerna vi ska ha nu. I behandlingarbete & psykiatri ska vi nu hålla sessioner under en timme inför klassen. Vi får en familj som rollspelar och vi ska var och en behandla olika familjer/problem. Eeeh, jodå så att..!! LÄTT? Njaee.. Filmade blir vi också om vi vill. Ska va nyttigt säger dem... jag undrar om det e så nyttigt med tanke på den ångesten man har den timmen man ska behöva sitta o titta på sig själv på film!! =/ Kan inte va alltför upphetsande.. Komma underfund med saker man inte visste om sig själv som inte alltid är positivt. Ah, får väl ta den risken!

Nä, om man skulle...? Gaaahh... skärpning!! Okej, efter lunchen! ;-)

Tja då

MIN GOA FAMILJ


       

Kommentarer
Postat av: Linnea

åååå vad du gjorde mig sugen på scones nu din lilla jävel..;)

2007-03-19 @ 13:36:58
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0