Kvinnligt & manligt

Dagens psykologilektion handlade om kvinnligt och manligt. Intressant och instämmer till viss del... Protesterade när han berättade att män faktiskt skryter och "tävlar" om att vara bäst, det vet i fan när det gäller vår klass som består av två män och ca 20 kvinnor, ständig kamp om att vara störst, bäst och duktigast!! Vad ska man göra utom att sucka och låta dem hållas?

Skönt med helg och andrum. Pratade precis med en kompis som jag inte träffat på sååå länge, så roligt och höra hennes röst! Hon är en otrolig tjej som jag beundrar mycket, ensamstående med tvillingar och jobbar både här och där... Livsglädje och kämparanda har hon till 100%!!

Ikväll ska jag och mina pojkar hem till min familj och äta middag och dricka ett glas rött, ska bli så mysigt! Finns det en bättre familj än min? Inte i min värld iaf. Kan inte fatta att min lille lillebror, plutten, himpa timpa, skrutten blir 18 år i sommar, det måste ju betyda att också jag blivit äldre? Älskar mina bröder, mina fina bröder... HJÄRTA ER!!

Nu ska jag bli klar o åka, trevlig helg på er!!

 image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0