O`boy, vilket vackert väder!!

Vilken dag idag! Härliga underbara, heeelt gudoomliga soool!! =)

Vaknade av att mitt lilla monster till hund skulle ligga o snusa mitt i nyllet på mig, vände mig och på ett snabbt skutt låg han där igen, å igen å igen.. Till slut drog jag en suck o smälte när jag tittade i hans ögon, han va ju så nödig!
Mamma skickade sms i samma veva och kom sen och hämtade oss, vi gick en lång promenad i skogen där jag vuxit upp. Pirrade i magen när det var så fint väder och vi gick förbi kvarteret där vi lekte alla barn, vi hade så skoj! Sån gata vill jag att mina barn ska växa upp på.
Mysigt och träffa mamma! O Wille såklart, så skönt att Wille och Abbe går ihop och kan ha skoj tillsammans, underlättar en hel del.

Badat och rensat Abbes öron idag, inga protester, han gillar nog o bada, eller e han helt paralyserad av rädsla.. *Hihi*

När vi kom hem vilade vi en stund och pussade på husse som kom hem och tittade till oss.

Kl 17 var det infomöte på kriminalvården där jag sökt vikariat. Hoppas jag får det! De sa egentligen inget jag inte redan visste men kändes ändå som jag ville visa mig intresserad och villig att jobba. Blir intervju v 13,14.

Ledig imorgon me, sen e det skola resten av veckan.. Ska hem och träffa mamma och morfar imorgon, antagligen handla också.. det blir väl att sätta sig med hemtentan efter det *pust & stånk* Märkt att det inte gör sig av sig själv..

Stackars lillstrumpan Emma som jag skulle träffa idag, sjukling! Krya på dej..

Nu ska jag göra annat, hörs..

 image8

Kommentarer
Postat av: Linnea

vad mysigt, jag vill oxå ha hund!!!! ta en promenad till mig nästa gång.

2007-03-13 @ 08:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0