Så va det tänkt..

Funderade på det här med blogg.. Har sedan jag var lite "skrivit av mig" mina känslor vare sig jag varit arg, ledsen, kär, glad, lycklig eller frustrerad. Jag skriver inte så ofta längre... vet egentligen inte varför. Har liksom känts meningslöst! De åsikter och tankar jag har om vissa saker vill man ibland få medhåll (även motargument), andras synpunkter och funderingar medans jag ibland bara skiter fullständigt i det och skriver för MIN skull. På något sätt har detta varit ett behov för mig för att kunna lätta mitt hjärta, visst har det funnits människor att prata med men samtidigt vet jag ibland inte vad det är jag vill ha sagt, -vet jag DET så vet jag inte vart jag ska börja eller sluta så.. här e ett försök till att öppna mig för världen ;-) My way or the highway!!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

kul med din blogg, uppdatera ofta nu..;) jag länkar dig på min sida.. okej? puss!

2007-03-08 @ 20:00:40
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0