Skallade skylten..

Trött som få väcktes jag av Albert 08:15 i morse, på med paltorna och ut för rastning.. Vid det vanliga stället hukar Abbe sig för att göra det jag misstänker och precis brevid står en stolpe som har två vägskyltar- i vanlig ordning- som lyckats glida ner till min nivår ungefär. När jag med keps och trötta ögon går fram för att plocka efter min hund slår jag skallen i skylten "Aaaooj!!" Håller mig för panna och vänder mig om hastigt och möts av den andra skylten som är fäst tillsammans med den första- PANG i pannan!! Krävs ju bara mig till detta, lagom irriterad och trött står en kille och kollar på i min ålder. *haha* När jag sen gått med böjd kropp för att slippa skyltarna fram till "fyndplatsen" har Albert inte klämt ut något!! Fick låtsas att jag plockade upp nåt, sa hej till killen och gick vidare me kepsen på sne. Det slutar inte här.. När vi gått en runda och jag hoppas att Abbe e klar kommer vi utanför affären, då sätter han sig demonstrativt precis utanför dörren och lägger snällt korven som skulle komma innan borta vid skyltarna. Rotar i fickorna och hoppas att ingen kommer ut precis nu, FAN- använde ju bajs-påsen förut när jag plockade upp stenen som skulle föreställa en bajskorv. Hittade en "en-liters-påse" med hundgodis, tömmer den snabbt i fickan och plockar upp den nylagda.. med genomskinlig påse! *örk* Skyndar mig hem och kryper ner i sängen och somnar om... Mardröms-rundan!! *haha* Tur man kan bjuda på sig själv..

Hörs

                                                                                          image24

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahahaha å vad ni är lovely och roliga...:)

2007-03-31 @ 11:34:37
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Linda Hili

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...
Det var nog fan det roligaste jag läst på länge... inte lätt att vara 1.50, rasta en jycke som "fejk bajsar" hahahaha Anna du e söt du och jag ÖNSKAR så att jag fått vara med på din och Abbes lilla runda =) Puss och Kram

2007-03-31 @ 15:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0