Solen är min vän..

Gomorron, kanske förmiddà!
Solen är uppe, helt underbart! Jag trodde den hade gett upp helt och skulle stanna nere, att månen tagit över och skulle härska högst på himeln. usch, hemska tanke att aldrig få se solen igen. Otroligt va solen gör mycket för oss, jag mår så mycket bättre med den framme, ja solen är min vän!


Igår blev en lugn kväll, min älskling lagade god middag och köpte stor gottepåse *smaskens* Lysmelk, min favvo! Vi gjorde en deal också, han hade köpt två vars 2 meter långa sura band som är ihop rullade, om jag klarade äta hela rullen utan att få dricka något tills han sa till skulle han pilla mig i håret en halv timme- tur man har timer på mobilen *haha* Efter klagomål om kramp i fingrarna o tristess har jag nu 20 minuter till godo.. *hehe* Funderar på att utnyttja dem snart..

Ikväll hoppas jag på att flickorna vill komma hit. För en gång skull är jag sugen på att göra något! Emma C, du kan väl hälsa på? Annars tar jag vårt lilla monster till vovve o traskar bort till dej. Ska nog ringa dej snart.. tvinga o truga lite! Vi e ju likadana du & jag, kommer inte komma ut om det bara e vi, har så mkt trevligare hemma.. =)

Nä, lång runda i skogen så Abbe får springa av sig, terrierrycken är inte nådiga! ;-)

Trevlig weekend/Anna


                                                                                                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0