Albert & Kinja

Idag har mina bröder och min storebrors lilla tik Kinja varit och hälsat på. Det va så mysigt att ha dem här! Kinja har vuxit som tusan och blivit fem månader nu. Hon och Albert e så lika, fläckar på ungefär samma ställe och lika teckning i ansiktet *så söta*
Jag och storebror åkte till stan men allt där va ju stängt överallt så vi gick o käkade på "Rose Garden", så jäkla gott men usch va flott!! Well well.. Efter det passade vi på att åka till "moffe" o fika, han hade rensat bland sina målarsaker så jag fick massa dukar, penslar och färg med mig hem!!! *jippii* Älskar det!! Har så många planer och idèer..

image80
Albert & Kinja

                                                                                 image81
                                                 Storebror får hålla de små vildingarna!

image82
Andreas & Kinja
          image83
                           Bus, bus och åter bus!

Time to go MAXI!!
Hej hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0