Började ju bra..

Morsning korsning!

Sista dagen ledig efter en underbar långhelg, går alldeles för snabbt!! Bestämt mig för att plugga men motivation finns det inte gott om här.. Vill att sommaren ska komma NUU o helst igår. Vill slippa den rääliga skolan..

Gör allt för att inte sätta mig me plugg så jag bestämde mig för att rensa ut lite ur köket, tänkte att nu efter mer än 10 månader kan det väl inte finnas så många lik kvar att stöta på? Men JOHO, det fanns det.. Knöt sig i magen när jag hittade foto på min sambo & hans FD.. Inte nog me det, vacker va hon också! Ringde o frågade om jag fick slänga dem, det fick jag.. han blev förvånad att det fanns ngt foto kvar bara. Kunde ändå inte riktigt släppa det och sökte bekräftelse.. "Söt hon va" la jag till "jobbigt..." (åh, stackars mig ;-) "Du e lika söt... minst!!" Pustar ut, tur för honom att han la till det där lilla extra på slutet- MINST!!
Han ringde upp sen igen, ville nog bara kolla så jag inte va nere.. Knäpp man e! Som om det skulle spela nån roll om hon va vacker som en dag? Hon kanske va helt skruvad i pannan.. well well.. Alla har vi en del i bagaget. Jag vet ju vad vi har tillsammans o jag vill inget hellre än behålla det så.. förflutet e förflutet!

Undra vad jag nu kan hitta på för att slippa plugga?

Förresten kommer Andreas nya akvarie idag, nu e de tre att bära det stooora åbäket. Stackarn har haft sån otur me allt vad akvarie heter. Jag ser fram emot att det kommer upp nu iaf, just för tillfället har vi tre akvarier som står.. ett me växter o småfiskarna, ett me ytterligare fiskar o rockan, ett som nu ska stå till sig några veckor innan rockan kan va i det. HATAR att ha det uppställt såhär! En byrå står nu också mitt på golvet i vardagsrummet.. Känns som jag städar o städar- ändå kaos.

Hm.. lalalaaaa.. kanske en fönsterkarm som behövs dammas? Drar nu.. heej!

image48

Kommentarer
Postat av: Lilla_Fröken

ååå lilla Anna, jag är EXAKT som du! Varför jämför man sig? Om man tänker tillbaks på sina ex så tyckte man dom var finast just då, men det är ju den som man är KÄR i som är den absolut vackraste i hela världen.
Fan du och jag kanske ksulle köra lite MI på varann i de här frågorna...

2007-05-02 @ 11:52:01
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Linda Hili

Hej loppan...

Jag vet exakt vad du går igenom ang skolan... stack ut vid nio och nu vid 3 vågar jag mig hem igen... men visst ja... det behövs städas =) aldrig vatt så glad i mitt liv över att se damm...

Jag gör ALLT som står i min makt för att slippa sätta mig med tentan... asså vilket skit...

jaja vi ses i morgon skabban... var rädd om dig!!

Puss och kram Hili

2007-05-02 @ 15:02:15
Postat av: Emma

Ja du Anna du vet ju att jag vet hur du känner dig hehe iaf när det gäller att jämföra med ex och liknande, tur att det blir mycket bättre med tiden =)
Du har en rolig blogg att läsa förresten (hittade den på familjeliv)
Kram på dig

2007-05-02 @ 20:21:24
URL: http://mindottervera.webblogg.se
Postat av: Anna

Linnèa: Jag vet faktiskt inte varför man gör det.. eller jo egentligen vet jag men jag förnekar! *moahaha* Tack för dina fina ord, tur att jag inte e ensam om att känna så imellanåt, har man ful-period så har man! Ses imorgon stumpan, PUSS

2007-05-02 @ 20:42:46
Postat av: Lilla_Fröken

du missade en rolig grej nu i eftermiddag, svenne frågade patrik om han rakar sig!!!!
hahahahaha hur kan man fråga så? åå svenne e för rolig..

2007-05-04 @ 17:28:11
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Zandra

Jag gör också allt för att slippa plugga. Längtar sååååå tills sommarlovet och att få jobba. Och att jämföra sig med ex o så är så hemskt. Man får så sjuka tankar.... Tur att det för eller senare går över.

2007-05-04 @ 21:02:34
URL: http://www.zandy84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0