En bättre dag..

...idag men usch va trist det är att va sjuk! Jag vill till 20-års festen som vi planerat, men för att va förnuftig och att jag inte vågat ta risken att kanske behöva ockupera toan på festen stannar jag där jag är- HEMMA! Andreas beslutade att träffa killarna istället och det gör han rätt i. Det blir jag o Abbe som får mysa ikväll framför tv:n.. =)
Så nu e man deppig istället för att man sitter hemma en lördagkväll, efter en fredagkväll OCKSÅ hemma, vill träffa människor, vill dricka mitt goa rödvin som väntar på mig *sugen*

Fick två bilder från den förra festen (hon som fyller 20 nu) på mig och Andreas..

image84 

image85
Lägg ner smilet... störigt!! Inte så överdrivet alls... *moahaha*

Nu ska vi laga mat, HOPPAS HOPPAS det blir smarrigt!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Gu vad fina tavlor du målar, inte till salu ?

2007-05-29 @ 21:33:37
URL: http://livetenligtveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0