Fashion for dogs

Har precis kommit hem från en morgonrunda me Albert. Gick upp me Andreas vid sju, när han sen åkte till jobbet gick vi en lång runda i skogen. Kändes precis så mysigt som det ska när sommaren knoppar! Kände mig som en pensionär igen när jag la märke till daggen och fråglarna, mysigt va det iaf. I nästan en timme blev vi rastade båda två *härligt* Nu har jag ätit frukost och druckit kaffe, Abbe somnade.. Tog jag kål på honom? =/

Undra vad som står på schemat idag? Jo, jag vet men VILL INTE!! Måste bli klar me en exa innan den sista hemtentan delas ut på torsdag. Men jag som behöver putsa fönsterna! Jaja, hinner väl båda... annars tar jag mig tid för allt är roligare än plugg!

Påbörjar ett litet expriment idag och hoppas av hela mitt hjärta att detta funkar!! *orolig* Kanske jag kan berätta längre fram vad det handlar om men känns lite för känsligt just nu..

Kollade på hundsele till Albert nu precis på nätet, hittade sååå fina! Vill köpa NUU!!

image94    image92    image93   image95     image96

Hur gulliga e dem inte?? Åh, att man inte e rik!! Kanske det finns möjlighet på fredag när man skrapat ihop slantarna och betalt allt man måste.. *hihi*
Han skulle va så fin i nån av de här. Känns som det skulle va mycket bekvämare än att ha ett halsband som skaver när inte jag hänger me o han måste dra mig.. *haha*

Hej å hå, nu ska jag gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0