Fint besök..

Sitter och väntar på mina kära vänner, hatar att vänta.. *zZz*

Städat heeela långa dagen, här e såå fint! Kommer väl va fint i typ två dagar sen e det bombnedslag igen. Man hinner ju inget i veckorna.. Shit va slut jag var när jag var klar! Nästan blodsmak i munnen, nä.. inte riktigt men nästan. Dammsugat o tvättat golven, dammat, städat toan pedant, dammsugat o städat balkongen, dammsugat soffa+ alla kuddar o matta me MINImunstycket.. Albert har badats, luckor o allt i köket klart, sovrummet o rent i sängen m.m.m... Trivs så bra när det e rent o snyggt! Andreas sa till mig imellanåt att sluta städa men när trasan väl börjat torka är det svårt att sluta.

Iaf kommer flickorna idag, lite titt på melodifestivalen, hatar schlager men skoj när det e final!

Man vet aldrig hur kvällen slutar så det kanske e bättre jag skriver imorgon och berättar hur det varit!

Trevlig kväll allihopa!

Mina fina skor:
 image63

image64
Påminner faktiskt om ett par jag hade som liten.. hehe

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så söta dem röda skorna var!!

2007-05-13 @ 18:22:16
URL: http://mizzsofie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0