For U AnnaT

Hej o hå, nu e det helg!! *just love it*
Sitter me Albert i knät som inte släpper mig en sekund, han tycker om mig mest i hela världen, fast inte enligt Andreas, han tror att han e favoriten, men det e han inte HA! =)
Kollade precis i min klasskompis (AnnaT) bilddagbok och hittade kvinnan för Albert- ROSA!! Så fint.. Albert o Rosa- sitt`n in a tree, K I S S I N G!!! Vackert va? För Anna kommer jag också lägga upp bild på min LOVE Andreas, hon va lite nyfiken på vem snubben e jag ständigt pratar om, here is my maaan:

image77  
När vi campade förra sommaren i Simrishamn!

image78

image79
Å igen min stjärna!! PUSSEN


Nä, nog om min guy!!

Tycker synd om min bror, han e ledsen, han kommer hem i helgen och jag ska försöka hjälpa honom så gott det går.. Finns det ngt värre? Hatar när mina bröder mår dåligt... oavsett vem i familjen som mår dåligt, så mår jag me... DÅLIGT!! Önskar ju dem det bästa... *snyft*

Skönt att det e onsdag o redan helg!! Bara älskar tanken på att det bara e tre veckor kvar i skolan!! LOVE IT!!

Ha en skönt helg!

Kommentarer
Postat av: Hili

Jag tänkte på en sak loppan...

Det var längesen man slogs med pettflaskor =) så som man gör inom kriminalvården... ajaja ska nog handla en flaska i helgen och ge mig ut och... jepps... SLÅSS

2007-05-16 @ 19:16:37
Postat av: Lilla_Fröken

VILKEN KARR!!!!

2007-05-17 @ 11:09:47
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0