Helguppskattning!

Aldrig mer uppskattar man helgen som när man studerar/jobbar. Eftersom jag varit sjukskriven fyra år i rad vill jag aldrig mer behöva gå hemma på heltid (jo, när jag ska ha en liten bebis), nu kan jag verkligen känna längtan efter helgen igen och det uppskattas sååå!! Trots att man har en del tentor o skolgrejer hängandes över en så är man trots allt befriad från pendlandet och tråkiga föreläsningar.

Såg i tidningen idag att de sålde ut converse, var ju tvungen att införskaffa mig ett par *var faktiskt tvungen* =) När jag ändå va där hittade jag ett par andra söta skor som jag också faktiskt var tvungen att köpa.. jo, faktiskt!!

Linnèa skickade en skojjig bild till mig förresten, i skolan har jag många namn(kärt barn har många namn), de jag hört (som är meningen) är plutten, lillan etc etc.. De jag inte hört (som kanske också varit meningen) kan va hagga, kaxig brud eller ja.. well well.. Här e bilden:
 
                                               image62
Ser ni mig? Drunknar i vattenpölen, snälla vänner man har! *hihi* för övrigt fick hon och Lina i klassen bäst på juridik-duggan, ALLA PLUS TILL DEM!! Duktiga flickor.


Nä, om man skulle hjälpa sin man i köket? Ah, soffan lockar mer.. hihi


Trevlig helg allesammans


Kommentarer
Postat av: Lilla_Fröken

haha så fin bild, det är SÅ du!!!
inga av de fula namnen har jag hört mig dig iallafall, bara så du vet..:)
tack för dina gratulationer! en STOR sten har lyfts från mitt bröst...

2007-05-11 @ 19:22:17
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0