Helvetes natt...

Så fysiskt dåligt som jag mådde i natt har jag nog aldrig mått.. Vaknade lite innan 04.00 av fruktansvärd mensvärk som spred sig i ner i benen, gick in på toa och akut kändes det som att (ursäkta mig nu men..) det skulle komma ur alla öppningar samtidigt, maginfluensadåligt.. Allt blev bara värre och värre, svettades, krampade och höll mig fast i handfatet.. Plötsligt va det som en propp gick i öronen, hörde inget och allt snurrade, så PANG va det svart! Jag har ganska hög smärttröskel och haft jävligt ont pga andra saker men inatt svimmade jag av smärta *fy fan för sån smärta* När jag kunde se igen andades jag som om jag inte gjort annat än gråtit i ett dygn, bara hyperventilerade.. Somnade sittandes i duschen me varm stråle på magen.. Har inte fått behålla nån mat på hela dan, FY FAN VA SYND DET ÄR OM MIG!!!!!!!!!!!! =(

Så va fasen ska jag berätta om här då? Har ju bara varit kass.. är hungrig men vågar inte äta.

Några "tyck-synd-om-Anna" kommentarer kanske?? *hihi*

Skriver kanske senare...


Kommentarer
Postat av: Lilla_Fröken

å fy fan din stackare! hur kan du må så dåligt?? lider med dig och tycker MYCKET synd om dig.. puss (kanske inte på munnen men..;))

2007-05-18 @ 23:25:18
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Hili

amen lilla loppan...
stackars dig... förstår jag att det måste varit en helvetes natt.. hoppas du mår bättre nu...
puss och kram

2007-05-19 @ 10:11:52
Postat av: Anna

Ja, usch va synd det e om mig, men det e bättre nu som tur är!! Lunchen har stannat i magen o ska försöka mig på kvällsmat också! *skönt* Tack för att ni tycker synd om lilla mig... Puss

2007-05-19 @ 17:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0