*Intressepilar flödar*

Söndagar är ångestfyllda dagar.. Man är sliten och trött, vill sova men vet att om man vill kunna somna på kvällen får man hålla sig vaken.. Känner alltid att jag får ångest av att vara så passiv som jag är på söndagar. Tur att jag är ledig på måndagar (oftast) så man slipper den biten iaf.
Nu när hemtentan i psykiatri har delats ut finns det dock att göra! Den hemtentan var riktigt intressant, gud va jag känner att jag hamnat rätt när jag läser psykiatri. Så skoj! Tentan i sociologi är värre.. usch, pust o stånk! Trååååk!

Inte många dagar kvar i skolan nu, sen har jag en vecka att gotta mig innan jag ska börja jobba. Det ska bli skoj att få träffa de jag jobbar med (de flesta iaf) men undra hur många av gamlingarna som lever i sommar? Man vet ju inte vilka som finns kvar och det kommer kanske bli lite sorgligt.. Min favorit har försvunnit vet jag, hittar nån ny, de flesta e så glada att man kommer! =) Hemtjänsten om ni undrar.

Ikväll blir det pizza, provar på ngt nytt idag. Mozarella, färsk tomat, lufttorkad skinka, svarta oliver! *mumsfillibabba*

Blev så glad igår när jag va ute me tjejerna, Andreas var ute me sina vänner och plötsligt fick jag ett sms "Bokat bord på BarBq kl 19 på måndag, jag bjuder, ÄLSKAR DEJ! Puss.." Blev så glad, det e vår favvo-restaurang! Han är underbar min man...

Abbe e fortfarande krasslig. Han verkar ha blivit sämre idag vilket oroar mig. Sen igårkväll har han hostat nästan så fort han rör sig, han kan inte sluta heller utan bara kräker. Han äter inget o vill inte va aktiv alls. Han har kräkt hela natten och idag verkar febern ha kommit tillbaka- han bara skakar och söker närhet.. Får ringa veterinären imorgon igen, han får bara inte gå och må dåligt!! =(

Ha en fortsatt trevlig dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0