Konstens alla medel

I torsdags när jag gick till tåget ringde min kärlek, han hade köpt en grej till mig sa han som väntade på köksbordet. Ååå va jag blev nyfiken!! Älskar att få paket! =) Han hade inte mer ledtrådar än att det var stort och vitt.. hm...  Funderade på vad jag pratat mycket om, vad jag vill ha men som jag inte kunnat köpa (vilket jag inte kan me nåt) pga fattigdom. Luskade och tror jag kom på rätt. Cyklade som ett litet barn på julafton hem från tåget, joho! där va en tavelduk! *love him* Jag har pratat så om det nya projektet att måla en tavla till sovrummet, o nu kunde jag påbörja mitt projekt. 
                                                       
Vi hade så mysigt igårkväll, först hämtade vi kinamat och tittade på en rutten film, kolla ALDRIG på "vulcano". Sen pysslade vi med våra små hobbys, Andreas me sitt nya akvarium och jag med min tavla såklart. Albert sprang här med sitt ben och "pratade" först me mig sen me Andreas, sen tillbaka till mig och åter till Andreas.. *haha* han är så rolig! Han pratar på ett konstigt vis, jo han e ju hund så lite konstigt låter det ju, men han pratar inte som andra hundar gör som jag träffat. Vår lille prutt grymtar som en kulting!! Kliar man honom eller pratar med honom eller han bara blir uppspelt grymtar han!! Låter så jäkla roligt.. Kan man ha ljudklipp här? Annars hade ni fått höra..

Nu ska vi ta en tur upp på stan, skriver kanske en rad sen igen! Kolla om ni hittar lille kultingen på de här bilderna! Snacka om att han skiter i mig när vi e o hälsar på fåren i hagen.. 

image50  image51 


Kommentarer
Postat av: Lilla_Fröken

ååå present din lilla lyxis, vill jag oxå ha... men jag har en kille som står och diskar just nu iaf..;)
snaaart e det skola igen, härda ut!
PUSS

2007-05-06 @ 10:44:18
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0