Lördagkväll!

Jättetrevligt att ha flickorna här! Inte igår de va hos mig o festade.. Kvällen va lyckad! Hade som vanligt velat stanna hemma o fortsätta på förfesten men så e det ju. Det blev "banken" o där e alltid trevligt, inte alltid roligt men trevligt. Träffade Andreas vid halv ett då han hade varit o spelat poker me grabbarna, gick hem o åt lite. Så skönt att krypa i säng.. älskar vår säng!! =)

Idag har det varit hellugnt, i förmiddags körde jag ut i skogen och släppte Albert! Gick en sväng me honom där sen åkte vi till affären för lite veckohandling, hinner inte imorgon som jag brukar. Sen åkte vi hem och pussade lite på Andreas innan han åkte o fiskade. Efter det la sig jag o Albert o tog oss en välförtjänt vila! *zZz* Nu ikväll har vi ätit gott och ska strax titta på Wallander, söndagsritualen! =)

Snart en vecka fylld me skola.. suck, måtte detta ta slut snart?? Orkar snart inte läsa, skriva, plugga o redovisa mer.. BLÄÄÄÄ!!! Ge mig sol och bränna.. Längtar!

Avis på Andreas föräldrar som gottar sig i Grekland me 32 graders värme.. mmm..

Lite gamla bilder på flickorna o mig!

image65
Elle & jag..

image66
Lite kass kvalitet men syskonskaran e så härlig! Emelie,Emma o Elle..

image67
Emma & Jag på Banken, typ två år sen... Korthårig e jag me.. miss it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0