Målarglädjen e den sanna glädjen...

Hej alla barn nu e det barnprogram...

Usch va försöker jag me? Ingen bra dag idag, mår illa... hatar min mage för tillfället! Får se hur de närmsta dagarna e annars får jag ringa läkaren. Orkar inte hålla på såhär.. trött hela tiden och mår som en skit! Vill bli kry tills jag ska börja jobba.. vill för en gångs skull kunna tjäna lite mer än CSN har att erbjuda. På torsdag får vi vår sista hemtenta för terminen och det ska bli skönt när den e över.. Undra hur det kommer se ut? Har en vecka me plugg framför mig.. ovanligt?

Varit hemma hos svärföräldrarna idag och ätit grillat, så mysigt. De ha ju varit i Grekland en vecka och gottat sig så vi fick lite paket av dem idag... =) *ÄLSKAR PAKET* Gulligt av dem! Åt min favvo-kladdkaka också.. fast jag får inte i mig så mkt, står ur öronen när jag tänker på mat.. Jag som älskar mat!!

Nä, nu ska vi strax hoppa i säng. Söndagstavlan har jag här att visa, när man inte orkar mer än sitta så blir det att måla:

image88

Kommentarer
Postat av: Sofie

Gud vilka snygga tavlor du gör! Du får vara med på konstrundan nästa år hehe=)Tack för din kommentar i min blogg! Ja nu längtar man sjukt mycket efter sin lille pojk och vill helst ha han i sin famn nuuu!!! Kramis

2007-05-21 @ 11:11:52
URL: http://mizzsofie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0