Nuuudel, puuudel...

Uppe me pensionärerna idag.. Stack o handlade kl 09.00 för att slippa trängas i eftermiddag. Fick handlat det jag skulle o sen bar det hem igen så jag kunde sätta igång me städningen. Blev snabbstädning bara, ska ta ett riktigt tag när allt e fixat me de stora akvariet o de små tagits ut. Upp o ner här.. *suck* Förhoppningsvis inte så länge till..

I lördags va jag nere hos tjejerna i Åhus, det va så trevligt så! Skulle egentligen inte med ut men Emma fick för sig att stå för taxi o inträde, gulle henne!! Så jag tackade inte nej direkt utan hänge på ut. Trevligare än det varit på länge, brukar inte tycka det e så överdrivet upphetsande ute på krogen men i lördags funkade det bra! Träffade Andreas när det va stängning, han hade varit ute me sina kompisar, stack o käkade sen hem. Lyckad kväll!

Måste sätta igång me pluggandet igen... igen o igen, inte för att jag börjat! =( *HATAR skolan nu* Stressmoment nr 1! Funderar på att skaffa mig en dödslista som Linnèa gjort! Innebär att man radar upp 10 saker/människor/ting eller va fan som helst som man tycker (förtjänar) att va me på dödslistan. När 10 st e uppradade ska man tydligen bara börja avverka listan.. *hehe* Fööör LOVELY e hon! Det jag vill komma till e.. ska skolan kanske va första på dödslistan? Hm.. tåls o tänka på.

Lite bilder på stuff i vårt kyffe...
                                          image52
                                           Nöjd me min fruktsamling....
                                         image53
                                         Min vackra grubbel-gubbe....
                                         image54  
                                           Söta krukor som Andreas mormor köpt...



                                                     

Kommentarer
Postat av: Lilla_Fröken

haha hur många har du på listan?

2007-05-07 @ 21:12:35
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Anna

En som är TVÄRsäker... nån/några jag funderar på hur mycket jag verkligen hatar dem! hehe.. Puss

2007-05-08 @ 17:24:51
Postat av: PG

Vart köpte du din grubbelgubbe ? jag hat letat länge nu men kan inte hitta den någonstans

2011-12-12 @ 17:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0