Ny dag idag..

Känns ganska okej idag! Inte lika snurrig som jag varit de senaste dagarna.. skönt!
Fått lite städat här hemma, målat lite till mellan varven, Andreas upptäckte att Albert visst hjälpt till att måla..

image89
Målat me svansen.. hur nu det gått till?? =)

Pratat lite me Elle på msn, ska fira Emma på lördag! Trevligt trevligt! Missade ju lördags så jag får minsann ta igen det nästa helg..

Snart kommer min honey hem, längtar efter honom.. så tråkigt o va ensam idag! Det e strålande sol o jag vill dela den me honom.

Vet ni? Jag har köpt den absolut bästa mors-dag presenten!! Köpte en skiva me Martin Stenmarck på SOS-barnbyar`s hemsida, man donerar då 100kr till barnen! Fint va? Mammor säger ju att de har allt o önskar sig inget så detta va väl en perfa paket? Tyckte jag iaf... =)

Ska ta en dusch nu, sen hoppas jag att hjärtat kommit hem!

Hajhaj

image90

Kommentarer
Postat av: Lilla_Fröken

de två sista tavloirna du visat här på bloggen gillar jag jättemycket, SKITSNYGGA!

2007-05-21 @ 17:02:47
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0