Nytt i garderoben

Nu har jag beställt lite kläder, kunde inte låta bli, man blir så sugen när det e fint väder! Dessutom måste jag ha några sköna linnen till i sommar när jag ska jobba... förra sommaren va grymt jobbig eftersom jag endast ägde "spagetti-linnen" o dem fick vi inte ha- för utmanande! Nu e det breda axelband, måste duga...


image99               image100

image101           image102

Lite av det, snajsigt va? Nu måste jag leka me Abbe innan han blir tokig på mig!! Stackarn e rastlös...

Kommentarer
Postat av: Hili

Tjenare du...
Det var läckra kläder du hade hittat... gillade armbandet =)
och till Abbe lilla tycker jag allt att du ska handla nått nice =)
Puss och kram

2007-05-22 @ 18:53:06
Postat av: Lina

Hej vännen!!! Äntligen kunde jag läsa din blogg, vårt internet strular o jag kommer bara in på vissa sidor... STÖRIGT! Men så e det väl med teknikens under... =) Det e så kul att läsa bloggar, man blir lite beroende, hihi! Hoppas allt e bättre med dig o att vi ses imorgon på heldagen... Tycker synd om dig nu när du varit dålig, stackars dig!!! Ha det bäst... Massa kramar

2007-05-23 @ 15:28:49
Postat av: Lilla_Fröken

snajsiga grejer!
vart beställer du från?`
ses vi imorgon plutt? miss ypu in schoooool... idag var förövrigt skittrist...

2007-05-23 @ 22:48:26
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0