Vilken jävla dag..

Ingen bra dag idag alls! Vaknade med samma jävla snurr i skallen som de senaste dagarna.. Mådde illa som vanligt o beslutade att nu får jag väl ringa den där tråkiga läkaren Gunnar. Efter att ha väntat i telekö sisådär två timmar fick jag prata me en sköterska som naturligtvis inte kunde hjälpa mig, inte alls förvånad. Nä, då ska man vänta på att läkaren ska ringa upp efter ytterligare några timmar. När han ringde drog jag ramsan igen som jag dragit för sköterskan ett par timmar innan.. Han sa ju det jag fasat för, när jag ätit de tabletterna varje dag i tre-fyra veckor ska vi se om besvären är kvar och då får de göra den där obehagliga undersökningen jag HATAR innan jag gjort den bara!! Gastroskopi.. för er som inte vet, kamera ner genom strupen ner i magen.. Sådär sugen på den undersökningen kan jag berätta.
Får ofta magkatarr o när jag blev inlagd sist gav de mig medicin mot magsår, tydligen har jag haft besvären för ofta nu så de vill kolla så det inte e ett sår nere i "lille" magen. Läk mage- LÄÄÄK!!
Han undrade om det var mycket stress nu, njaaa... slutet på terminen!! *inte så stressigt, eller??*

Sen att jag går runt och snurrar som en jäkla alkis e ju inte heller så skoj (inget illa menat A-lagare) Stress stress o så stress...

Fortsättningen är nog ännu värre..när Andreas kommer hemom en sväng upptäcker han en spricka i akvariet!! Va faaan, fjärde gången han beställt akvarie som inte e helt! Lagom svettigt eftersom akvariet rymmer 720 liter o väger ca 130kg utan vatten... OOkej.. lite vatten på golvet om vi inte tömmer NUUU! Ett ex antal timmar, spannar, sura miner o svordommar senare sitter jag här och grubblar.. Kan tvätten bli klar snart? Vill lägga mig under täcket o somna om, vakna en annan dag. Tycker så synd om min älskling.. Han som jobbat så med akvariet och det blev så jäkla fint, allting bara... pyts väck! Han vill inte ens ha mat.. Ska nog laga en av hans favvo-rätter ikväll, hemma-pizza! Hoppas han vill ha mat då iaf.

Målat lite till om ni vill se! Har sådana planer för nästa BIGtavla!

**Storebror, jag saknar dej... tänker på dej, KOM HEM!!**

image59
   image60
                        

Kommentarer
Postat av: Linda Hili

Vilken dag...
ingen rolig historia med magen, skit och piss...
undersökningen verkar ju inte heller vara någon massage =) hoppas dem hittar det som är galet i din lilla mage... Det är helt okey att vara snurrig, UNDERBART att vara berusad...

Fina tavlor du målat Leo!!! (Leonardo da vinci)

vi ses i skolan i morgon, Jögge har skrivit på FC att vi ska ha läst kap 8 så tja... varför inte mer stress... Livet är underbart (citat: Lina Persson)

puss och kram

2007-05-10 @ 14:21:10
Postat av: Lilla_Fröken

fy fan vilken dag plutt...
och stackars din kille! fy fan va tråkigt!!!! det är ju inte så bara med allt vatten.. ååå jag lider med er..
hoppas ni kan hitta på nåt mysigt i helgen.. och snäll du är som lagar hans favvomat..:)
och så fina tavlor! jättefina färger. jag köpte en stor duk idag.::)

2007-05-10 @ 19:10:59
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Emma

Fan vad surt med akvariet IGEN, jag hade blitt skogstokig!
Och inte roligt med din hälsa heller, hoppas det går över!!
jag har med haft en skitdag idag, ibland är det bara så =)

2007-05-10 @ 21:14:57
URL: http://mindottervera.webblogg.se
Postat av: Zandra

Hoppas det ordnar sig med magen! Vilka fina tavlor du har gjort, riktigt snygga med fina färger och allt =).......

2007-05-11 @ 23:25:07
URL: http://www.zandy84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0