2 av 8

..veckor e snart avklarade på Solrosen.
Det har gått bra och tiden går snabbt. Jag blir mer och mer varm i kläderna vilken e skönt!
Idag va det bowling på eftermiddagen och jag va usel men skoj va det =)

I helgen e det fest, inte riktigt på humör för fest men det blir säkert skoj ändå.

Usch, känner mig inte alls på topp.. inte gjort det på en o en halv vecka nu.. kan det gå över snart?

Förresten hämtade jag Abbes kläder på posten idag, beställt overall o t-shirt. Han fryser ju så plus att han verkligen hatar regnet så det blev overall för det.


Den här fast i grön istället för röd

image351

Sen beställde jag en t-shirt som ser ut såhär
image352
Men den va tydligen slut så jag fick den här istället:
image353
image354
image355
image356
O lika fint blev ju det! =)

Om ni vill se vilken mysig vovve jag har om kvällarna framför tv:n så kolla in nästa bild, klippte bort mig för jag såg verkligen fööör taskig ut på den bilden!!


image358
O hos Andreas... som faktiskt inte VILLE va me på bild..
image359

Nä, nog skryt om min favvo-Abbe...

Haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0