Julefint!

I onsdags va jag på Ullared me praktiken.
Det va en jättetrevlig dag men Ullared är faktiskt förenat med livsfara!! Galna människor som fyndar som om det handlade om liv eller död! Jag tror det tog ca 10 minuter innan första tanten körde vagnen i hälarna på mig *grrr*
Till en början gick jag o sa "Å ursäkta" "oj, förlåt!" etc etc men märkte att det var inte den jargongen man har på ullared, det e egoistiskt tänkande som gäller, MITT race!
Tittade på de få män som fanns där, placerade i ett hörn med vagnen i väntan på att fruar kom och lastade, tog en slurk dricka sen redo att ge dig in i handlarkaoset igen.. De log lite smått lidande och stannade snällt kvar på sin plats.. "plats!!"

Hittade lite fynd jag också men inga julklappar som jag planerat *typiskt*

Har julpyntat lite, kunde inte hålla mig..=)

image363
Min krans jag gjort på praktiken..
image364
image365
image366
Hemmagjorda änglar
image367
O hemmagjorda tomtar...
image368
Årets adventsljusstake..

Ikväll e det inflyttningsfest, ska bli skitskoj!! sen blir det nog utgång.. =)

Trevlig helg allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0