Som en..

..prutt i universum känner jag mig!!

Varför råkar jag ut för så mycket tråkiga besvär me kroppen..?
Mår fortfarande inte bättre, går upp och ner, ibland känner jag mig piggare men så går det ett par timmar o det blir sämre igen.
Känner mig som 80, trött och orklös, ont i kroppen och stunder (ibland hela tiden) snurrar världen för mig..

Skulle varit på fest ikväll men det fick bli att stanna hemma istället.
känner att det inte e värt att gå på fest o äventyra att jag får stanna hemma från praktiken ytterligare, har varken tid eller lust för detta.
Märker också tydligt att det blev sura miner pga det men det finns inte mycket jag kan göra åt saken. Känns ibland som man/vissa går i fyran igen o dividerar/surar om saker som verkligen e onödigt.
Jag orkar iaf inte me det, så... puts så va det väck!

Idag har jag i princip bara stickat hela dan, gick en promenad i kylan när jag vaknat. Gick bort till SöderTorg och köpte garn till mammas julklapp jag ska göra. Gick in i nya djuraffären också och köpte godis till mitt lilla gryn till hund.. De hade massor av hundkläder men jag får lugna mig lite, dyra månader framför mig.
hur ska det går för övrigt?? Julklappar.. usch.. ve o fasa!!
Älskar att ge bort klappar men har inte råd att köpa dem.
beställde till min älskling idag på nätet, tar från mina födelsedagspengar, fast det gör inget. Jag vill ge honom det och det går ingen nöd på mig inte.. ;-)

imorgon e det fars dag, vad har ni planerat för era pappor?
Vi skickade blommorgram + chokladask till vår.
Kanske vi tar en sväng dit också, får se hur morgondagen artar sig..

image360

Kommentarer
Postat av: Mirja

Hej Gumman!Låt inte andra negativa energi ta dig bara för att du väljer att lyssna på dig själv och din kropp.Inget är viktigare än du själv.....(eller bara kanske jag som tänker så)...Kram

2007-11-11 @ 12:57:04
Postat av: Anna

Nä, jag tänker också såm därför jag också skrev att "puts så va det väck!" Svårt att lära sig men det kommer mer o mer... Kram

2007-11-11 @ 13:12:30
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Svartis

Aha nu såg jag det.....du vet jag e lite förvirrad ibland!Är min egna lilla värld...

2007-11-12 @ 16:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0